![]() |
|||||||
|
|||||||
Kod ranije bojenih čamaca podvodni dio treba pažljivo oprati slatkom vodom kako bi se odstranili ostaci soli i onečišćenja. Ako je čamac prethodno bio zaštićen jednom vrstom antivegetativne boje, ponovno koristite istu. Dobro je zapamtiti da, zapravo, postojeći premaz antivegetativne boje i novoodabrani premaz određuju postupak pripreme površine i bojenja. Ukoliko je podvodni dio barke prethodno obojen antifoulingom HEMPEL'S MILLE DYNAMIC 7170, odnosno HEMPEL'S MILLE WHITE 7115 potrebno je samo pažljivo oprati površinu slatkom vodom (ne pod visokim pritiskom!) i nanijeti na osušenu površinu novi premaz HEMPEL'S MILLE DYNAMICa 7170, odnosno HEMPEL'S MILLE WHITEa 7115. Ako je površina prethodno obojana "mekim " tipom antifoulinga, kao što j e COPPERPAINT BRAVO 7610, potrebno ju je pažljivo oprati slatkom vodom i četkom. Nakon toga nanose se dva do tri premaza iste boje. Ako je podvodni dio prethodno bio zaštićen "tvrdim" tipom antivegetativne boje, kao što je HEMPEL'S HARD RACING 7648, odnosno proizvodom HEMPEL'S HARD RACING WHITE 7630 površinu pažljivo izbrusite "na mokro" brusnim papirom 80-120, te nanesite jedan do dva premaza iste boje. U slučaju da je stari premaz istrošen, ili je ispucao i ljušti se, procijenite je li isplativije izvršiti djelomičan popravak ili je pak bolje potpuno skinuti staru boju. Ako se odlučite na popravak dijela koji je istrošen ili se ljušti, površinu treba izbrusiti "na mokro", pričekati da se osuši, a zatim bojiti kao kod novog plovila. Kod skidanja antivegetativnih premaza "mekog" tipa potrebno je prvo vodom omekšati boju. Nakon toga je skinite mlazom vode pod visokim pritiskom ili špatulom. "Tvrdi" tip antifoulinga najbolje se skida proizvodom HEMPEL'S ABSENTA 9959, nakon čega se dno očisti HEMPEL'S THINNERom 0823 i ispere obiljem slatka vode.Dno broda potom zaštite kako da je riječ o novom i čistom drvu. |
|||||||
Povratak...
|
|||||||
|